Tilfredse bankkunder er veien til nye bankkunder

Loyale kunder er gode ambassadører for banken

Det er vanskelig å flytte en bankkunde, med mindre du oppnår en så høy kundetilfredshet at kundene dine begynner å anbefale deg til andre.

Derfor har Jyske Bank satt fokus på kvalitet og måler kundenes tilfredshet med kunderådgiverne fortløpende. Banken legger særlig vekt på hva som skal til for å gjøre kunden til en ambassadør som anbefaler banken til venner og familie.

Jyske Bank valgte SurveyXact som hjelp til denne oppgaven – delvis på grunn av systemets fleksibilitet, og delvis fordi det støttet den krevende systemintegrasjonen som banken hadde bruk for. Hvis du vil oppleve resultatet, er det bare å spørre kundene i banken om de vil anbefale deg å bytte til Jyske Bank.

 

HENT DEN STORE GUIDE TIL KUNDETILFREDSHEDSUNDERSØGELSER

Vi har skrevet en e-bog, som klæder dig på til at træffe strategiske og operationelle beslutninger på et faktabaseret grundlag.

Skal din virksomhet også måle kundelojalitet?

Hvis du vil vite mer om hvordan Jyske Bank bruker spørreundersøkelser, er det bare å ringe oss på + 47 47 46 14 95.

 
Klikk her og utfyll kontaktskjema, så kontakter vi dig innen kort.
788304d7a7741d0ea782a7dc90b626b4-6

Jyske Bank bruker blant annet: