Hvordan KENDA brukte NPS-målinger fra SurveyXact for å styrke merkevarestrategien i Europa
Kunderne gir KENDA et klart budskap i sin siste NPS-undersøkelse: Strategien er riktig, men det er rom for endringer.
Kunderne gir KENDA et klart budskap i sin siste NPS-undersøkelse: Strategien er riktig, men det er rom for endringer.
RUSinfo rapporterer om innbyggernes bruk, misbruk og holdninger til rusmidler. Men selve arbeidet med rapporteringen ville kreve for lang tid, og den var for sårbar for menneskelige feil. Derfor var det behov for en god løsning.
Vi arbeider daglig med arbeidsmiljøkartlegginger i våre plattformer, og møter arbeidsplasser som har utfordringer med arbeidsmiljøet.
Mange norske virksomheter har nedfelte verdier som gjerne uttrykker samarbeid, innovasjon og prestasjonskultur.
Les mer
Nordic Houseware Group er et selskap i rask utvikling, samtidig som de for tiden implementerer en ny strategi.
Universitet i Agder og Københavns Universitet er eksempler på høyere utdanningsinstitusjoner som bruker SurveyXact.
Les mer
En passasjer er også en forbruker.
Det er vanskelig å flytte en bankkunde, med mindre du oppnår en så høy kundetilfredshet at kundene dine begynner å anbefale deg til andre.
Tilfredse innbyggere trenger politikere som lytter til dem. Men for å kunne lytte, må politikerne ha muligheten til å høre hva innbyggerne faktisk sier.
«Smakte maten?» I restaurantbransjen kan det være vanskelig å måle gjestenes tilfredshet presist nok.
Les mer