Kundeanalyser: Kjenn kundene dine

HVA TENKER KUNDENE EGENTLIG?

Styrk markedsposisjonen deres med kundeinnsikter fra vår gjør-det-selv-plattform, SurveyXact.

Våre erfarne rådgivere innen alle typer B2B og B2C kundeanalyser sørger for at du får det helt riktige oppsettet for akkurat din virksomhet.


Det harde arbeidet kokt ned til easy-to-use maler

FUNDAMENTET

Lytt til kundene dine på en strukturert måte, og du har det beste utgangspunktet for suksess. Det er bare sjelden så enkelt som det høres ut.

Hos Xact by Rambøll sørger vi for at gjøre det så oversiktlig og lett tilgjengelig som mulig.

Våre spørreskjemamaler er utviklet av ledende eksperter, og plattformens kraftfulle, automatiserte og  handlingsorienterte rapportering gir deg verdiskapende innsikt i kundefeedback.

Mand der arbejder med kundeanalyse på sin computer

Spør en ekspert

Book 15 min. sparring.

Mål når det passer deg og dine kunder best

DATAINNSAMLING

Kjør kundemålinger når det passer deg (og kundene dine) best. Du kan tilpasse utsendelsestidspunktet basert på relevant informasjon og implementere fullautomatiske integrasjoner via API-løsninger.

Så slipper du å bekymre deg for det administrative.

I stedet kan du fokusere på de nye innsiktene. Alt sammen støttet av markedsledende sikkerhet og et grundig compliance- og GDPR-oppsett.

Illustration af en person, der peger på en skærm med grafer, mens en gruppe mennesker observerer.

Live data i dashboards

INNSIKT & HANDLING

Få oppdaterte kundeinnsikter i det øyeblikket kundene deler dem med deg.

Dette sikrer at du alltid er i forkant med utviklingen og kan vende potensielle kundeutfordringer til positive relasjoner ved å handle raskt.

Skap innsikt via dynamiske dashbord og rapporter, hvor du kan filtrere data basert på variabler og få live-notifikasjoner om de kundene som betyr mest.

Computer med dashboard, der viser overordnet tilfredshed med grafer og statistikker

Unik kundeinnsikt på deres premisser

I en virkelighet hvor kundetilfredshet og kundelojalitet er avgjørende for virksomheters suksess, får du en intuitiv gjør-det-selv plattform for kundeanalyser i alle former.

Målet er å hjelpe deg med å avdekke og forstå kundens opplevelser; verktøyet er vårt fleksible system og team av spesialister som sikrer at du enkelt kan sette i gang både større undersøkelser, analyser og kontinuerlige touchpoint-målinger.

Du kommer raskt i gang.

Vi tilbyr et bredt utvalg av spørreskjema- og rapportmaler innen Net Promoter Score (NPS), kundetilfredshet (CSAT) og kundesatsing (CES). Og hvis du trenger ytterligere støtte, er våre kundeanalyseeksperter tilgjengelige for rådgivning og skreddersydde prosjekter.

Mer enn bare et verktøy

Xact by Rambøll er mer enn bare et digitalt verktøy med stilrent design og intuitivt brukergrensesnitt.

Bak systemet står våre eksperter, spesialister og dedikerte supportteam, hver med en unik kombinasjon av ferdigheter og ekspertise. Selv om bakgrunnene deres varierer, deler de alle ett felles mål:

Å veilede deg mot verdiskapende resultater i dine kundeundersøkelser, med støtte gjennom hele prosessen.

Illustration af fire personer i en samtale om kundeanalyse

Hvorfor bruke tid på kundeanalyser?

Still de riktige spørsmålene. Skap de riktige forbedringene.

Kundeanalyser gir viktig innsikt i kundenes atferd og preferanser – innsikt som danner grunnlaget for ekstraordinære kundeopplevelser.

På denne måten øker kundeanalyser ikke bare kundetilfredsheten og lojaliteten, men legger grunnlaget for å omdanne vanlige kunder til sterke ambassadører for merkevaren din. Ved å lytte aktivt til kundene viser du dem at du tar dem på alvor og ønsker å forbedre produktene og prosessene dine.

Dette skaper tillit og styrker lojaliteten.

Intuitivt, nemt, dybdegående

Det intuitive brukergrensesnittet gjør det enkelt å komme i gang og opprette din kundeundersøkelse.

Plattformen gir deg spørreskjemaer med standardspørsmål på tvers av ulike kundeanalysetyper i kundereisen, men du kan også tilpasse undersøkelsene ved å inkludere produkt- eller tjenesterelaterte spørsmål.

Du velger selv hvem som skal delta og når undersøkelsen skal gjennomføres. Du bestemmer også hvordan du ønsker å distribuere undersøkelsen, for eksempel via lenke i e-post eller SMS. På den måten kan respondentene enkelt og raskt delta i undersøkelsen, selvfølgelig med full anonymitet og i samsvar med GDPR.

Full kontroll over målingen

Person arbejder på en bærbar computer med en måling

La oss ta en prat

Selv verdens mest avanserte programvare er bortkastet hvis brukeropplevelsen er klossete og vanskelig å forstå.

Vi er stolte av vår intuitive plattform og vil gjerne vise deg hvordan du enkelt kan skape innsikt for forandring og komme nærmere kundene dine.

portrait_circle_HQM

Markedsledende databehandling

Vi tar databehandling veldig seriøst. Systemene våre brukes til å samle enorme mengder data om ansatte, innbyggere, brukere, kunder, elever og mange andre.

Derfor har vi et stort ansvar for å sikre at denne dataen ikke havner i feil hender.

Serverne våre er trygt lagret bak solide vegger og boltedører, utstyrt med avanserte alarmsystemer og videoovervåking.

I tillegg overholder vi selvfølgelig alle nasjonale og internasjonale regler, inkludert GDPR. Vi garanterer anonymitet i spørreskjemaer, og all data håndteres i våre egne datasentre.

En tegnet mappe med filer og et skilt foran med en lås på, der demonstrer sikker databehandling