Med SurveyXact får du tilgang til ekspertutviklede konsepter og spørreskjemaer.
Blant annet bidro vårt konsept for NPS-målinger og kundetilfredshetsundersøkelser til å gi KENDA dyp og relevant kunnskap på kritiske områder, for eksempel om kunderelasjoner.
Her gjør modellen det mulig å inkludere og ekskludere emner som er relevante for kundeforholdet etter behov, og basert på kundens svar tidligere i undersøkelsen, automatisk legge til eller utelate ulike spørsmål.
For eksempel gjorde automatisk aktiverte åpne kommentarfelt det mulig for kunder å utdype bestemte områder – og nettopp fordi de hadde noe på hjertet, ga de detaljerte svar som ga KENDA en dyp forståelse av forbedringsområdene.
Uten den modellen ville det sannsynligvis oppstått tretthet blant respondentene og dermed mindre nyttige svar for KENDA.
Kort sagt - da resultatene fra undersøkelsen kom inn, var bildet klart.
Kundene la mye større vekt på en styrket digital tilstedeværelse. De la vekt på lett tilgjengelige produkter, bedre oversikt og søkefunksjoner, samt fleksibel ad hoc-støtte når behovet oppsto.
Denne innsikten har både endret prioriteringslisten og bekreftet deler av deres strategiske beslutninger om å øke kjennskapen til KENDA i det europeiske markedet.
Noen av ressursene som tidligere var øremerket oppsøkende salg og mer tradisjonelt markedsføringsmateriell kanaliseres nå til digitale plattformer, innhold og kommunikasjon, noe som gjør det enklere å samarbeide med KENDA – uavhengig av tid og sted.
Samtidig har den nye kunnskapen gjort det mulig å fokusere salgsarbeidet der det faktisk utgjør en forskjell, og støtte det med et sterkt digitalt fundament.