Kursevalueringer – forstå deltakerne
Hvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.
Les merHvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.
Les merFør du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.
Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?
Arbeidsmarkedet har gjennomgått betydelige endringer de siste årene, og konkurransen om talentene er hard. Derfor er organisasjonenes evne til å beholde sine ansatte av stor betydning.
Les merFor å lykkes i en bedrift eller virksomhet er det nødvendig å ha stor forståelse for perspektiv og behov blant sine interessenter, enten det er brukere, kunder, medlemmer eller andre målgrupper.
Les merFør vi vet ordet av det, er det tid for å lukke PC’en og bytte ut hev-og-senk-bordet med julebordet. Mens julefreden melder sin ankomst, er det også tid for å reflektere over året som har passert.
Har dere vurdert å ta skrittet og starte med pulsundersøkelser i organisasjonen deres?
I det moderne arbeidslivet, der organisasjoner konstant må forholde seg til endringer og konkurranse, er medarbeidertilfredshet og et sunt arbeidsmiljø uvurderlige faktorer - de er selve fundamentet som støtter organisasjonens suksess.
Alle arbeidsgivere i Norge har en plikt til å jobbe for å skape mer likestilling og hindre diskriminering på arbeidsplassen. Vi hjelper deg gjerne.
Vet du hvor mange rapporter Rambølls konsulenter lager i løpet av et år?
Riktig svar: svært mange.
Les mer