KTU: Gi kundene det de ber om

Er kundene dine fornøyde?

SurveyXact gir deg enkelt tilgang til verdifull innsikt om kundenes opplevelser og tilfredshet med virksomheten din. Innsikt som du faktisk kan handle på.

Våre kundetilfredshetsundersøkelser kobler avdekking av årsaker med automatisk, handlingsorientert rapportering.

Markedsledende kundetilfredshetsundersøkelser

Få svar på kundenes ønsker og behov

Spesielt én grunn gjør kundetilfredshetsanalyser til et viktig element i forståelsen av kundeopplevelsen:

De gir unik innsikt i hva kundene deres verdsetter og hva de ønsker forbedret.

Med denne innsikten kan du sikre at alle avdelinger i organisasjonen jobber mot det samme målet:

Fornøyde kunder.

top_stakeholder_serviceline_Kundetilfredshed

Få svar på kundenes ønsker og behov

Utforsk løsningen vår og se hvordan SurveyXact hjelper deg med å forstå hva kundene dine søker.


Mal og prosess utviklet av eksperter

Hos Xact by Rambøll gir vi deg tilgang til våre ekspertutviklede maler for kundeundersøkelser.

Dette sikrer at du automatisk får integrert en struktur for relevante oppfølgingsspørsmål som hjelper deg med å forstå de viktigste årsakene bak tilfredshet eller misnøye.

Kundetilfredshetsundersøkelsen kan dermed enkelt kombineres med klassiske NPS-målinger og Customer Effort Score-målinger — alt på samme plattform.

Dette gir deg muligheten til å iverksette målrettede tiltak for å forbedre den generelle kundetilfredsheten i forkant, i stedet for i etterkant.

AdobeStock_340827467_72dpi_crop


Løpende innsikt: Hold øye med kundeopplevelsen kontinuerlig

Regelmessige målinger av kundetilfredshet gir deg, ledelsen og andre avdelinger kontinuerlig innsikt i kundeopplevelsen.

Dette er avgjørende innsikter for kontinuerlig å finjustere og forbedre den servicen dere tilbyr.

SurveyXact-plattformen gjør det enkelt å samle inn løpende kundeinnsikt, enten dere ønsker manuell innsamling eller fullautomatisert integrasjon og datainnsamling.

interface_stakeholder_serviceline_stakeholder_SL_006

Avdekk kundens behov så vel som egne prioriteringer

Du kan enkelt kombinere kundetilfredshetsundersøkelsen med andre behovsanalyser.

Dette gjelder både for å erkjenne behov på et marked du allerede opererer i, samt for å samle ny kunnskap for videreutvikling av eksisterende produkter og tjenester.

Uansett undersøkelsens karakter, er målet som regel det samme:

Innsikt om hvordan kundene ser på virksomheten, merket og produktene/tjenestene deres.

Neste steg er implementering.

AdobeStock_859986373_stakeholder_serviceline_kundeservice_crop

Fang kundene på mobilen

Får du best kontakt med kundene via mobilen?

Da kan det være lurt å kombinere SMS og e-post når du inviterer til kundetilfredshetsundersøkelsen.

SMS-er åpnes raskere enn e-poster, og svarprosentene er ofte høyere.

Dette gjør du enkelt med vår KTU-løsning i SurveyXact, som har SMS integrert som distribusjonskanal sammen med e-post som standard.

SMS er spesielt effektivt i B2C-segmentet.

DSC03243

Gratis: 15 minutter uforpliktende veiledning

Overveier du et spørreskjemaverktøy?

Still gode spørsmål, og få gode svar.

Med Nordens mest pålitelige spørreskjemasystem og Rambøllgruppens spesialister får du tilgang til våre spørreskjemamalverk, basert på beste praksis innen kundetilfredshetsundersøkelser.

Men hvorfor nøye seg med bare å måle kundenes tilfredshet?

Grav dypere og få innsikt i de konkrete årsakene til kritiske opplevelser og oppfatninger gjennom intelligente oppgølgingsregler.

Dette sikrer deg konkret og handlingsorientert innsikt som du faktisk kan bruke til å gjøre forbedringer.

Mer enn bare et verktøy

Xact by Rambøll er mer enn bare et digitalt verktøy for kundeanalysene dine.

Bak systemet står våre eksperter, spesialister og supportteam, hver med en unik kombinasjon av ferdigheter og ekspertise.

Selv om de har ulike bakgrunner, deler de alle det samme målet:

Å veilede deg mot nyttige resultater i kundemålingene dine, med støtte gjennom hele prosessen.

001_Top_experts


Bruk SurveyXact til alle dine kundeundersøkelser


Videre lesing

Derfor bør du gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser

Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel 
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?

Les mer

API: Integrer og automatiser dine undersøkelser

Det er flere fordeler med å integrere SurveyXact-undersøkelser med deres andre IT-systemer. Med API-integrasjon kan dere la systemene gjøre jobben, automatisere arbeidsflyten og sørge for innhenting av feedback i sanntid. 

Les mer

Guide: Spørsmål til din kundetilfredshedsundersøkelse (KTU)

Spørsmålene bør ses som inspirasjon til hva dere kan velge å spørre kundene om i et spørreskjema.

Les mer

La oss ta en prat om dine behov

Vurderer du å ta i bruk NPS eller innsamling av annen kundeinnsikt?

Med SurveyXact får du tilgang til et bredt spekter av muligheter og kan skape innsikt på tvers av ulike områder.

Derfor vil vi gjerne ta en prat med deg om dine ønsker og behov.

portrait_circle_HQM