Eget domenenavn i SurveyXact

Skap større trygghet for dine respondenter og styrk merkevaren

Ved å bruke deres eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet - noe som gir positive utslag på svarprosent og mer robuste resultater. 

En alminnelig e-postbruker mottar e-poster fra mange ulike avsendere. Noen kjenner de godt til, og er trygge på. Ukjente avsendere kan imidlertid gjøre brukeren usikker. Ved å bruke ditt eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet.

Kundene våre opplever en høyere svarprosent

Mange av kundene våre benytter seg allerede av muligheten til å bruke sitt eget domenenavn i SurveyXact-undersøkelser. Og som forventet opplever disse kundene en høyere svarprosent – og dermed mer pålitelige resultater – fordi avsenderen er kjent for respondentene.


 

Mer helhetlig opplevelse av merkevaren

I tillegg til at respondentene dine opplever økt sikkerhet, gir merking med eget domenenavn en mer helhetlig og profesjonell opplevelse av merkevaren din i forbindelse med spørreundersøkelser. Bare spør markedsavdelingen.

Eksempler på tilpasset domenenavn er:

  • @respons.firmanavn.no
  • @survey.firmanavn.no
  • @svar.firmanavn.no
options_header_domain

Er eget domene noe for din virksomhet?

Hva innebærer et eget domenenavn?

Et eget domenenavn betyr at din virksomhet får et tilpasset underdomene.

Det som endres med tilpasset underdomene er:

  • Det som står etter @ i epostadressen som sendes ut fra SurveyXact
  • Teksten i lenken som respondentene klikker på i invitasjonsmailer eller selvopprettelseslenker.
  • I tillegg endres teksten i nettleseren når respondenten svarer på spørreskjemaet:

chn

Stina Rångevall Johansson

Seniorkonsulent

Xact By Rambøll

stjo@ramboll.com


 

 

portrait_circle_STJO