Mål med mening – også i en tid med nye krav
Hvor ofte bør du spørre medarbeiderne - og hva bør du spørre om?
Ved å bruke deres eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet - noe som gir positive utslag på svarprosent og mer robuste resultater.
En alminnelig e-postbruker mottar e-poster fra mange ulike avsendere. Noen kjenner de godt til, og er trygge på. Ukjente avsendere kan imidlertid gjøre brukeren usikker. Ved å bruke ditt eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet.
Mange av kundene våre benytter seg allerede av muligheten til å bruke sitt eget domenenavn i SurveyXact-undersøkelser. Og som forventet opplever disse kundene en høyere svarprosent – og dermed mer pålitelige resultater – fordi avsenderen er kjent for respondentene.
I tillegg til at respondentene dine opplever økt sikkerhet, gir merking med eget domenenavn en mer helhetlig og profesjonell opplevelse av merkevaren din i forbindelse med spørreundersøkelser. Bare spør markedsavdelingen.
Eksempler på tilpasset domenenavn er:
Et eget domenenavn betyr at din virksomhet får et tilpasset underdomene.
Det som endres med tilpasset underdomene er:
Hvor ofte bør du spørre medarbeiderne - og hva bør du spørre om?
De fleste arbeidsplasser har en HMS-håndbok, med retningslinjer og dokumentasjon som forklarer hvordan man skal jobbe trygt. «På papiret» kan det derfor fremstå som man har god kontroll.
Når ferien er over, kommer mange medarbeidere tilbake med fornyet energi og et nytt perspektiv på arbeidslivet.