Jyske Fynske Medier lærer leserne bedre å kjenne

Her kan du blive klogere på, hvordan et mediehus som Jyske Fynske Medier benytter Xact by Rambøll

Hos Jysk Fynske Medier jobber de hardt for å fremskaffe kunnskap om hva leserne vil ha. 


Selv noen av landets dyktigste journalister og redaktører trenger de riktige verktøyene i dette arbeidet. Derfor bruker Jysk Fynske Medier SurveyXact til å måle hva som interesserer leserne, lytterne og brukerne, og når og hvordan de vil ha dette innholdet.

SurveyXact som hjælper

Mediehuset bruker blant annet panelmodulen i SurveyXact til å undersøke lesernes holdninger og interesser – og på den måten få inspirasjon og kunnskap til utvikling av mediehusets produkter.

Det har blant annet gjort det mulig å evaluere en helt ny avisseksjon som møter leserne der de er, og gir dem det innholdet de har mest lyst til å lese.

vignetter_samlet_dashboard

Jysk Fynske Medier bruker blant annet:

  • Panelmodul til håndtering av egne panellister

  • Fortløpende rådføring med SurveyXacts erfarne medarbeidere

Vil du høre mere om, hvordan du kan bruge spørgeskemaundersøger?

Hvis du vil vite mer om hvordan Jysk Fynske Medier bruker spørreundersøkelser, er det bare å ringe oss på + 47 47 46 14 95.