Når «god tur» ikke bare er ønsketenkning

Forburkerrådet TÆNK tar pulsen på forbrukere.

En passasjer er også en forbruker.

Derfor jobber TÆNK - Passasjerpulsen hele tiden med å gi deg en best mulig opplevelse når du bruker kollektivtransport i Danmark.

Dette gjør de ved hjelp av et stort passasjerpanel opprettet i SurveyXact, men også med såkalte passasjeragenter. Agentene har blant annet besøkt danske jernbanestasjoner for å undersøke om kollektivtransportselskapene informerer godt nok om reisetidsgarantiene sine. 

I den forbindelse brukte agentene SurveyXacts funksjon for offline datainnsamling, slik at de også kunne jobbe på mindre jernbanestasjoner langt unna offentlig tilgjengelige trådløse datanettverk.

Dataene som ble samlet inn, er siden brukt i dialogen med politikere og kollektivtransportselskaper, samt i reklamesammenheng for å sette fokus på dine vilkår som bruker av kollektivtransport i Danmark.

Passasjerpulsen bruker blant annet:

  • Offline-app til bruk uten internettforbindelse

  • Integrert panelmodul med egne paneldeltakere

  • Egetutviklet design til undersøkelser

Vil du høre mer om, hvordan du kan bruke spørreskjemaundersøkelser?

Hvis du vil vite mer om passasjerpuls og annen bruk av SurveyXact, er det bare å ringe oss på + 47 47 46 14 95.