Last ned e-boken og lær mer om kundetilfredshetsundersøkelser

Kundetilfredshet og kundelojalitet påvirker ikke bare bedriftens bunnlinje, omdømme og salg. 

Det er også avgjørende for å skape et langsiktig forhold til kundene dine. Med kundetilfredshetsundersøkelser får du verdifull innsikt som gjør at du kan ta strategiske og operative beslutninger på faktabasert basis. 

Velg en plattform som SurveyXact for din kundetilfredshetsundersøkelse. 

Les mer her. 

ktu_cover_composition_DK

Styrk din
Styrk virksomheten din med en KTU 

 

Fyll ut skjemaet og motta en e-post med e-boken. 

Hvem er e-boken rettet mot?

E-boken er for deg som skal i gang med din første kundetilfredshetsundersøkelse, for deg som ønsker å utvikle og forberede deres eksisterende undersøkelser – eller for deg som rett og slett vil lære mer om kundetilfredshet. 

Denne e-boken tar sikte på å utstyre deg med grunnleggende kunnskap om ulike typer undersøkelser, fordelene med å måle kundetilfredshet, og spørsmålstypene i en kundetilfredshetsundersøkelse. Denne kunnskapen skal gi deg et best mulig utgangspunkt for å lykkes med å hente ut gode data og høy svarprosent når du spør kundene om deres tilfredshet og lojalitet. 

I e-boken kan du lære mer om:

  • Fire argumenter for hvorfor du bør gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser  

  • Hva måles i en kundetilfredshetsundersøkelse? 

  • Fem trinn for å komme i gang en kundetilfredshetsundersøkelse 
  • Ulike typer av kundetilfredshetsundersøkelse: den bekreftende eller utforskende tilnærmingen 

  • NPS for å måle kundelojalitet 

  • Spørsmålene du bør stille i en kundetilfredshetsundersøkelse 
vignetter_samlet_diversity_and_inclusion

Læs mere om kundetilfredshedsundersøgelser

Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse

Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema. 

Les mer

Hvorfor du bør lave kundetilfredshedsundersøgelser?

Findes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?

Les mer

Mål kundetilfredshed og kundeloyalitet

Inden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.

Les mer