Guide: Spørgsmål til din kundetilfredshedsundersøgelse
Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Les merKundetilfredshet og kundelojalitet påvirker ikke bare bedriftens bunnlinje, omdømme og salg.
Det er også avgjørende for å skape et langsiktig forhold til kundene dine. Med kundetilfredshetsundersøkelser får du verdifull innsikt som gjør at du kan ta strategiske og operative beslutninger på faktabasert basis.
Velg en plattform som SurveyXact for din kundetilfredshetsundersøkelse.
Les mer her.
Fyll ut skjemaet og motta en e-post med e-boken.
E-boken er for deg som skal i gang med din første kundetilfredshetsundersøkelse, for deg som ønsker å utvikle og forberede deres eksisterende undersøkelser – eller for deg som rett og slett vil lære mer om kundetilfredshet.
Denne e-boken tar sikte på å utstyre deg med grunnleggende kunnskap om ulike typer undersøkelser, fordelene med å måle kundetilfredshet, og spørsmålstypene i en kundetilfredshetsundersøkelse. Denne kunnskapen skal gi deg et best mulig utgangspunkt for å lykkes med å hente ut gode data og høy svarprosent når du spør kundene om deres tilfredshet og lojalitet.
Spørgsmålene skal ses som inspiration til, hvad I kan vælge at spørge kunderne om i et spørgeskema.
Les merFindes der én eneste situation, hvor kundernes ærlige mening ikke vil være en fordel at kende, når man driver virksomhed eller styrer en organisation?
Les merInden du går i gang med at udforme din kundemåling, skal du afklare, hvad formålet er med undersøgelsen.