I våre innsatskort bruker vi statistiske analyser for å utforske hvilke faktorer som virkelig påvirker dine medarbeidere, brukere eller kunder. Din situasjon og undersøkelse setter rammene for våre analyser.
Du blir klokere på det som betyr noe for deg
Uansett om resultatene dine er høye eller lave, er det relevant å forstå hva som ligger bak resultatene. Et innsatskort gir deg kunnskap om hvilke faktorer som er spesielt viktige for å oppnå bedre resultater. Du bestemmer både målgruppen for analysen (for eksempel kunder) og nøkkelindikatoren (for eksempel NPS) som du trenger å forstå bedre. Innsatskortet gir deg inspirasjon til områder for innsats knyttet til faktorene som i stor grad påvirker din nøkkelindikator (for eksempel ved å redusere detractors og øke promotors). Vi utarbeider innsatskortet rettet mot ditt problem og med data fra dine undersøkelser.
Optimaliser spørsmålene dine
Våre statistiske analyser bak innsatskortet kan også gi deg innsikt i kvaliteten på spørsmålene dine. Kanskje stiller du for mange unødvendige spørsmål for å
forstå variasjonene i din nøkkelindikator? Kanskje kan innsikten i variasjonene forbedres ved å stille flere eller justerte spørsmål? Vi vil diskutere mulighetene med deg når vi deler innsatskortet med deg.