En alminnelig e-postbruker mottar e-poster fra mange ulike avsendere. Noen kjenner de godt til, og er trygge på. Ukjente avsendere kan imidlertid gjøre brukeren usikker. Ved å bruke ditt eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet.
Kundene våre opplever en høyere svarprosent
Mange av kundene våre benytter seg allerede av muligheten til å bruke sitt eget domenenavn i SurveyXact-undersøkelser (for eksempel «survey. g4s. com»). Og som forventet opplever disse kundene en høyere svarprosent – og dermed mer pålitelige resultater – fordi avsenderen er kjent for respondentene.
Mer helhetlig opplevelse av merkevaren
I tillegg til at respondentene dine opplever økt sikkerhet, gir merking med eget domenenavn en mer helhetlig og profesjonell opplevelse av merkevaren din i forbindelse med spørreundersøkelser. Bare spør markedsavdelingen.