Ett spørsmål - ett hav av innsikt

NPS gir deg enkel tilgang til verdifull kunnskap om kundenes lojalitet.
 
Mange ulie studier viser at økt NPS fører til høyere omsetning.
 

Kombinert med automatisert og handlingsorientert rapportering, avdekker vår NPS-plattform årsakene i dybden og gir deg innsikt du faktisk kan bruke til noe.

 

Her får du full tilgang til å prøve ut vårt NPS-dashbord i et lukket system med oppdiktede tall og informasjon.
 
 

 

NPS-instrumentpanel GiF

Last ned her

Fyll ut skjemaet og motta dashbordet.

Lojale kunder er gode ambassadører for enhver bedrift, og gode ambassadører bringer nye kunder nærmere. 

Spørsmålet er hvor lojale kundene dine er?

Vil du lese flere relevante artikler?

Derfor bør du gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser

Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel 
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?

Les mer

Guide: Spørsmål til din kundetilfredshedsundersøkelse (KTU)

Spørsmålene bør ses som inspirasjon til hva dere kan velge å spørre kundene om i et spørreskjema.

Les mer

Mål kundetilfredshet og kundelojalitet

Før du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.

Les mer

Vil du komme i gang med kundeundersøkelser?

Med SurveyXact får du en fast sparringspartner eller - når prosjektet krever det - et fast, erfarent prosjektteam som hjelper deg med alt fra spørsmålsformulering til datainnsamling, analyse, benchmarking og oppfølging.