Derfor bør du gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser
Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?
Kombinert med automatisert og handlingsorientert rapportering, avdekker vår NPS-plattform årsakene i dybden og gir deg innsikt du faktisk kan bruke til noe.
Fyll ut skjemaet og motta dashbordet.
Lojale kunder er gode ambassadører for enhver bedrift, og gode ambassadører bringer nye kunder nærmere.
Spørsmålet er hvor lojale kundene dine er?
Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?
Spørsmålene bør ses som inspirasjon til hva dere kan velge å spørre kundene om i et spørreskjema.
Før du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.
Med SurveyXact får du en fast sparringspartner eller - når prosjektet krever det - et fast, erfarent prosjektteam som hjelper deg med alt fra spørsmålsformulering til datainnsamling, analyse, benchmarking og oppfølging.