Guide: Spørsmål til din kundetilfredshedsundersøkelse (KTU)
Spørsmålene bør ses som inspirasjon til hva dere kan velge å spørre kundene om i et spørreskjema.
Spørsmålene bør ses som inspirasjon til hva dere kan velge å spørre kundene om i et spørreskjema.
Medarbeiderundersøkelser måler trivselen blant ansatte, men...
Ved å bruke deres eget domenenavn i spørreundersøkelsene vil brukeren oppleve høyere sikkerhet - noe som gir positive utslag på svarprosent og mer robuste resultater.
Les mer
Fått nedslående resultater i medarbeiderundersøkelsen eller lederevalueringen? En aktiv innsats kan snu trenden.
Se våre tidligere webinarer om igjen
Les mer
Det er flere fordeler med å integrere SurveyXact-undersøkelser med deres andre IT-systemer. Med API-integrasjon kan dere la systemene gjøre jobben, automatisere arbeidsflyten og sørge for innhenting av feedback i sanntid.
Les mer
Hvordan lage gode rapporter?
Les mer
En god start på en ny jobb er avgjørende for å bygge en sterk kultur, der ansatte og ledere praktiserer selskapets verdier i det daglige.
Les mer