Medarbeiderundersøkelser skaper profitt og arbeidsglede
I dagens arbeidsliv leter organisasjonene konstant etter nye strategier for å fremme medarbeidernes motivasjon, innovasjonsevne og økt produktivitet.
I dagens arbeidsliv leter organisasjonene konstant etter nye strategier for å fremme medarbeidernes motivasjon, innovasjonsevne og økt produktivitet.
Hva er den verste jobben du noen gang har hatt?
Les merAvdekk risikofaktorer og tilpass til organisasjonens behov
Les merI løpet av de siste 20 årene har en rekke studier fremhevet de positive effektene av engasjerte medarbeidere.
Les merMarkedet er i stadig utvikling med ny teknologi, nye konkurrenter, endrede kompetansekrav og skiftende forventninger blant medarbeiderne. For å henge med er det et løpende behov for et sterkt fokus på lederutvikling.
Les merGode spørsmål er A og O. Rapportene fra undersøkelsen din blir ikke bedre enn spørsmålene du stiller.
Les merHvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.
Les merFør du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.
Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?
Arbeidsmarkedet har gjennomgått betydelige endringer de siste årene, og konkurransen om talentene er hard. Derfor er organisasjonenes evne til å beholde sine ansatte av stor betydning.
Les mer