Blogg

DSC06653

Psykologisk trygghet - hvorfor og hvordan?

Hva er den verste jobben du noen gang har hatt? 

Les mer

Sunn og trygg arbeidsplass gir engasjement og sunn økonomi

Avdekk risikofaktorer og tilpass til organisasjonens behov 

Les mer

Medarbeidere som trives gir både engasjement og bunnlinjen et løft

I løpet av de siste 20 årene har en rekke studier fremhevet de positive effektene av engasjerte medarbeidere. 

Les mer

360-graders feedback: Lille speil på veggen der...

Markedet er i stadig utvikling med ny teknologi, nye konkurrenter, endrede kompetansekrav og skiftende forventninger blant medarbeiderne. For å henge med er det et løpende behov for et sterkt fokus på lederutvikling.

Les mer

Slik utformer du bedre undersøkelser

Gode spørsmål er A og O. Rapportene fra undersøkelsen din blir ikke bedre enn spørsmålene du stiller. 

Les mer

Kursevalueringer – forstå deltakerne

Hvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.  

Les mer

Mål kundetilfredshet og kundelojalitet

Før du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.

Les mer

Derfor bør du gjennomføre kundetilfredshetsundersøkelser

Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel 
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?

Les mer

Onboarding & offboarding: Hvordan unngår du å miste ansatte?

Arbeidsmarkedet har gjennomgått betydelige endringer de siste årene, og konkurransen om talentene er hard. Derfor er organisasjonenes evne til å beholde sine ansatte av stor betydning. 

Les mer

Brukerinvolvering – få ideer og perspektiver fra dem som betyr noe

For å lykkes i en bedrift eller virksomhet er det nødvendig å ha stor forståelse for perspektiv og behov blant sine interessenter, enten det er brukere, kunder, medlemmer eller andre målgrupper.

Les mer