Har du fingeren på pulsen?
Xact by Rambølls pulsundersøkelser er korte, hyppige undersøkelser.
Les mer
Xact by Rambølls pulsundersøkelser er korte, hyppige undersøkelser.
Les mer
I dagens arbeidsliv leter organisasjonene konstant etter nye strategier for å fremme medarbeidernes motivasjon, innovasjonsevne og økt produktivitet.
Hva er den verste jobben du noen gang har hatt?
Les mer
Avdekk risikofaktorer og tilpass til organisasjonens behov
Les mer
I løpet av de siste 20 årene har en rekke studier fremhevet de positive effektene av engasjerte medarbeidere.
Les mer
Markedet er i stadig utvikling med ny teknologi, nye konkurrenter, endrede kompetansekrav og skiftende forventninger blant medarbeiderne. For å henge med er det et løpende behov for et sterkt fokus på lederutvikling.
Les mer
Gode spørsmål er A og O. Rapportene fra undersøkelsen din blir ikke bedre enn spørsmålene du stiller.
Les mer
Hvordan gikk egentlig kurset? Dette er et spørsmål som de fleste kursholdere sitter igjen med etter at de har holdt kurs.
Les mer
Før du begynner å utforme en kundeundersøkelse, må du avklare hva formålet med undersøkelsen er.
Finnes det i det hele tatt én eneste situasjon, der kundenes ærlige tilbakemelding ikke vil være en fordel
at kjenne til, når man driver virksomhet eller styrer en organisasjon?